Dag 8: Las Vegas - Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu Dag 8: Las Vegas - Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu

Dag 8: Las Vegas - Bakersfield

Door: Ivo Scholten

Blijf op de hoogte en volg Ivo

02 Maart 2014 | Verenigde Staten, Bakersfield

Vandaag stond eigenlijk de rit :Las Vegas - Bakersfield via Death Valley op het programma, maar Death Valley hebben we nooit gezien. Op de website van de NPS (national park service) stond dat er door de hevige regenval van enkele van de voorgaande dagen veel wegen binnen het park afgesloten waren en aangezien het toch een omweg van een kleine twee uur was besloten we dit park te schrappen. In plaats daarvan gingen we nog even op bezoek bij het tweede outletcentrum dat Las Vegas rijk is. Twee uur later en wat kleding en schoenen verder besloten we op pad te gaan naar Bakersfield. Waarom Bakersfield zie ik jullie denken. Nou gewoon omdat het kan en omdat het op de route ligt. Het is een ideale tussenstop om even tot rust te komen tussen Las Vegas en Sequoia in. Zo gezegd, zo gedaan en daarom verder geen boeiende belevenissen. Op naar morgen.. op naar Sequoia NP.