Dag 12: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu Dag 12: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu

Dag 12: San Francisco

Door: Ivo Scholten

Blijf op de hoogte en volg Ivo

06 Maart 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag een lekker rustig dagje San Francisco. We zijn naar Union square geweest, omdat daar een aantal winkels zaten die we wilden bezoeken zoals Macy's (vergelijkbaar met Bijenkorf, maar dan 5x groter) en NikeTown. Na deze wandeling zijn we terug gegaan naar ons hotel om de auto te pakken.

We zijn met de auto naar Baker Beach gereden, omdat we het toch een beetje teveel van het goede vonden om weer 2x 8km te lopen. Bij baker beach heb je een mooi uitzicht op de Golden gate bridge. Baker Beach ligt aan de andere zijde van de brug aan de kant van de pacific ocean.

We zijn toch niet aan wat wandelen ontkomen, want er lagen wat leuke trails aan Baker beach richting de Golden gate bridge. Na deze wandelingen zijn we nog even wat inkopen gaan doen bij Safeway en hebben we wat souvenirs gescoord bij Pier39.

S'avonds zijn we weer naar Panda Express gegaan om wat Chinese smikkels te scoren en daarna weer vroeg naar bed, want morgen wacht de lange rit van San Francisco naar Los Angeles via Camarillo premium outlets. Pak 'm beet 7 uur rijden.

• 08 Maart 2014 - 19:08

Barbara:

Ha nichtje en neefje,

Leuke dag weer. Ivo ,heb je mee gedaan aan het kampioenschap stoer kijken? Je hebt vast gewonnen met de laatste foto die je stuurde vandaag. Leuk dat jullie veel trails lopen.
    Ik ga nu gauw naar de volgende dag kijken. X