Dag 13: San Francisco - Los Angeles - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu Dag 13: San Francisco - Los Angeles - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu

Dag 13: San Francisco - Los Angeles

Door: Ivo Scholten

Blijf op de hoogte en volg Ivo

07 Maart 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zijn we om half 11 uitgecheckt bij ons hotel. Het weer was weer prachtig en met zo'n zonnetje moet je nog één keer goed van San Francisco genieten, dus besloten we voordat we naar Los Angeles gingen om nog even naar Twin peaks te rijden.

De naam zegt het al maar Twin peaks bestaat uit twee toppen van de heuvels waarop San Francisco gebouwd is. Bovenop heb je een fantastisch uitzicht. Na een paar minuten genoten te hebben besloten we maar aan de 7uur durende rit richting LA te beginnen. De rit kan in ongeveer 5,5 uur, maar we rijden iets uit de richting om nog even te shoppen bij één van de grootste outlets van Californie.

Het was een rechttoe rechtaan weg (de I5), dus veel spannends kan ik niet over de reis vertellen. De outlet was met 180 winkels aan de grote kant en we zijn geslaagd voor wat kleding.

De weersvoorspellingen voor morgen zijn erg goed, dus op het programma staan Hollywood incl. walk of fame, Beverly Hills en Santa Monica beacht/boulevard etc.