Dag 17: Kingman - Sedona - Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu Dag 17: Kingman - Sedona - Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu

Dag 17: Kingman - Sedona - Flagstaff

Door: Ivo Scholten

Blijf op de hoogte en volg Ivo

17 Maart 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Vandaag was het vooral meters maken. Een reisdag met een klein uitstapje naar Sedona om toch nog wat te doen te hebben en niet al om 3 uur in het hotel aan te komen.

Vanaf Kingman leek het ons leuk om een stukje historic Route 66 te rijden. Deze weg ligt paralel aan de interstate, maar is wel een half uurtje langer rijden. We hadden verwacht langs allemaal oude stadjes te komen, maar niks was minder waar. Het was vooral leegte met hier en daar in de verte een krot. Ook het route 66 logo op de weg liet lang op zich wachten. Sterker nog deze kwam pas helemaal aan het einde in het plaatsje Seligman, maar ach beter laat dan nooit toch.

We zouden overnachten in Flagstaff wat een mooie uitvalsbasis is voor de Grand Canyon, maar we reden nog even een stukje naar het zuiden voor Sedona. Een stadje in een mooi bergachtig gebied. Helaas liet de zon het een beetje afweten dus waren de plaatjes minder mooi dan vorig jaar. Na even een rondje te hebben gelopen zijn we teruggereden naar Flagstaff om te overnachten.

Morgen de Grand Canyon.