Dag 6: Orlando outlet shopping - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu Dag 6: Orlando outlet shopping - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu

Dag 6: Orlando outlet shopping

Door: Ivo Scholten

Blijf op de hoogte en volg Ivo

06 April 2013 | Verenigde Staten, Kissimmee

Zoals gister al te lezen viel hadden we de planning een beetje omgegooid i.v.m. de matige weersvooruitzichten, dus stond er vandaag een dagje shoppen op het programma.
Na een heerlijke nachtrust van bijna 12 uur, werden we rond de klok van 8 wakker. Na lekker ontspannen opstaan, douchen en tourist channel kijken stapten we rond de klok van 10 in de auto richting Orlando om te gaan shoppen in het 180 winkels tellende Orlando Premium Outlets.
Een paradijs voor de echte shopper een hel voor degene die niet van winkelen houd. Ik hoor normaal gesproken toch wel in de tweede catagorie, maar voor deze vakantie heb ik de ‘shopper pet’ opgezet en ben ook ik er helemaal klaar voor. Na een ritje van een klein half uur kwamen we aan en gingen we opweg naar de eerste winkel : Nike.
We moesten duidelijk nog op gang komen, want beiden kwamen met lege handen naar buiten. Direct tegenover Nike zat Adidas, dus daar maar even naar binnen en ja hier moesten we wel slagen, want Adidas is immers sponsor van de NBA en de MLS, dus hier moest minimaal iets te shoppen zijn voor mij. Een klein kwartier later liepen we naar buiten met een voetbalshirt voor mij, een bidon voor Shannon en een shirtje voor Ryan.
Dit zou ook gelijk de laatste winkel blijven waar er een gelijke stand op het scorebord stond kwa aankopen, want Shannon had de smaak te pakken. Eerst langs Michael Kors ( kwijl kwijl), maar toch maar net niet een horloge gehaald. Volgende halte DKNY was wel een voltreffer. Een horloge met 60% korting rijker en een rib uit haar lijf armer. Voor mij nog even twee shirts bij Tommy en daarna even naar Guess om wederom een horloge te halen en voor mij een blouse. Daarna maar even op zoek gegaan voor de familie en de Allstars voor Mischa en Ryan en de zonnebril voor opa ingeslagen. Natuurlijk ook nog even naar UGG voor Conny, maar helaas.. op is op. Laatste aankoop werd gedaan bij Victoria’s secret wat mij natuurlijk ook zeer kan bekoren al werd de glans van het merk iets doffer toen ik de vele vrouwen met overgewicht zag snuffelen tussen de miniscule strings.
Op de weg terug naar ons hotel kwamen we langs nog een outlet center, namelijk Buena Vista Factory Outlets, maar deze was een stuk kleiner. Ook hier hebben we nog wat aankopen kunnen doen, namelijk schoenen en shirts voor mij en sokken en een trui voor Shannon.
Aangekomen bij het hotel werd de boel eerst eens uitgepakt en een aantal malen voorzien van Ohh’s en aaaahhh’s voordat we weer eens opzoek gaan naar een plekje om te eten en een ATM om even wat geld te pinnen.
Morgen gaan we er weer op uit, maar dit keer geen shopping, maar thrillrides en zeediertjes kijken bij Seaworld. Hoe de orca show en ijsberen zijn bevallen lezen jullie morgen weer.
Sweet dreams.

Bye

PS: Dit verslag is een beetje laat ivm internetproblemen. Dag 7 is inmiddels achter de rug en zal spoedig volgen.