Dag 10: Relaxen @ Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu Dag 10: Relaxen @ Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ivo Scholten - WaarBenJij.nu

Dag 10: Relaxen @ Orlando

Door: Ivo Scholten

Blijf op de hoogte en volg Ivo

09 April 2013 | Verenigde Staten, Orlando

We hadden geen plannen voor vandaag, dus hebben we uiteindelijk ook niet erg veel gedaan. S’ochtends wilden we gaan ontbijten in ons hotel, maar het restaurant bleek eerder gesloten ivm een ongelukje in de keuken.

We wilden toch iets gaan eten, dus besloten we de hort op te gaan en kwamen we na een kleine 500m bij een Mac Donals terecht en hebben we maar direct een Mac Breakfast besteld. Een paar pancakes, een burgertje en een soort van krokante aardappelschijf in het ochtendzonnetje later liepen we weer terug naar ons hotel.

De zon scheen al lekker, dus leek het ons een goed idee om wat verkoeling te zoeken in het zwembad van het hotel. We hebben het nooit zo relaxt gehad. Een heel zwembad en een bubbelbad voor ons zelf. Het zwembad had ook 2x een duo relaxtbank waar je op een lekkere ligbank kon relaxen onder een parasol.

Enkele uren later besloten we toch nog even naar de outlet te gaan om wat laatste aankopen te doen voor de verschillende familieleden. Natuurlijk hebben we onszelf ook nog even verwend.
Op de terugreis zijn we nog even wezen eten bij wederom de Mac ( laatste keer deze vakantie ;) ) Waarna we de avond nu lekker op bed voor de tv aan het doorbrengen zijn. De Voice of America komt er zo op, dus dat wordt smullen ;).

Voor morgen hebben we wel plannen en waarschijnlijk wat meer te typen. Morgen gaan we de binnenstad van Orlando verkennen, want s’avonds moeten we ons melden bij het Amway Center om ons op te maken als toeschouwer bij een officiele NBA wedstrijd. De Orlando Magic draaien een dramatisch seizoen, maar kunnen ze morgen winnen ? Laten we het hopen.

Jullie lezen het morgen !

Bye

Ps: speciaal op verzoek van Willem een paar foto’s van ons samen.

• 10 April 2013 - 09:31

Bas:

POtjandorie kom ik er na dag10 achter dat er een reisverslag is! Doe je morgen de groeten aan m'n boy Hedo Turkoglu?

• 10 April 2013 - 17:04

Ivo:

Jaja bassie, voor het thuisfront wel zo makkelijk om ons te kunnen volgen heh :-) ik heb gehoord dat 'turk' niet zn opwachting zal maken ,maar mocht ik m tegen komen dan geef ik m jouw groetjes en kusjes